Info@algotech.pl
+48 22 591 39 93

Dymamika zmian wyzwaniem dla branży Contact Center – Tygrys Biznesu 2017

Posted by: algotech
Category: Awards

Tygrys Biznesu 2017 Zsolt Fekete w wywiadzie dla Fundacji Pro Progressio opowiadał o największych wyzwaniach w branży Contact Center i nie tylko. 

W dzisiejszych czasach dynamika zmian jest tak szybka, że często firmy nie nadążają za rozwojem technologii. To co kiedyś wydawało się aktualne na lata, obecnie jest mało efektywne. Tak szybki rozwój zmusza firmy do bacznego obserwowania rynku i szybkiego reagowania. Nie chodzi tylko o branże teleinformatyczne, gdzie dynamika zmian jest najszybsza, ale również w bankowości i szeroko rozumianych branżach FMCG.

Co jest największym wyzwaniem dla obecnego Contact Center?

Odpowiedź jest prosta – dotrzymywanie kroku galopującej technologii.

Cały wywiad można przeczytać na stronie: http://www.outsourcingportal.eu/pl/dynamika-zmian-wyzwaniem-dla-branzy-call-center-wywiad-z-zsoltem-fekete-tygrysem-biznesu-2017

 

 

Author: algotech