Info@algotech.pl
+48 22 591 39 93
Algotech Polska > Algocloud

Algocloud

Algocloud to unikalne połączenie technologii i usług, które pozwala na wykorzystanie najbardziej zaawansowanych i wydajnych narzędzi ICT bez ponoszenia inwestycji na wielką skalę. Znajduje zastosowanie dla przedsiębiorstw o każdym rodzaju działalności, zarówno w administracji państwowej jak i sektorze prywatnym. Algocloud jest unikalną kombinacją pełnej oferty usług w chmurze (SaaS, IaaS, PaaS) cechującą się pełną elastycznością i gwarancją bezpieczeństwa.

Algocloud jest najbardziej zaawansowanym niezależnym Centrum Cloud Computing’owym w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem aplikacyjnym, telekomunikacyjnym i infrastrukturalnym.

algo-cloud

To ja, Algocloud …

Czy to słowo jest dla Ciebie nowe? Z pewnością będziesz słyszał je coraz częściej i powinieneś je zapamiętać, ponieważ Algocloud może wpłynąć na przyszły rozwój Twojej firmy.

Główne zalety usług „w chmurze“ stały się już oczywiste: brak konieczności znacznych inwestycji, oszczędność kosztów, niezależność względem platformy, optymalne i elastyczne wykorzystanie zasobów sprzętowych i programowych, wysokiej jakości scentralizowana i nowoczesna infrastruktura, bezpieczeństwo, koszty ponoszone tylko za wykorzystywane usługi itd.

Usługi dla Contact Center

  • Telefonia według najwyższych standardów
  • Zunifikowana Aplikacja Agenta
  • Interaktywne Portale Głosowe z wykorzystaniem technologii Text-to-Speech (TTS) i Automatic Speech Recognition (ASR)
  • Rozwiązania dla kampanii wychodzących outbound
  • Nagrywanie i archiwizacja interakcji z klientem
  • Rozwiązania do obsługi nowoczesnych kanałów multimedialnych (SMS, e-mail, social networks, Skype)
  • Zarządzanie grafikami personelu – Workforce Management (WFM)
  • Raportowanie w Contact Center
  • Usługi Business Intelligence

Usługi dla Unified Communication

kompleksowe rozwiązania do ujednoliconej komunikacji wewnątrz firmy i poza nią z wykorzystaniem wielu zintegrowanych kanałów
  • Zaawansowane usługi głosowe
  • Zintegrowana komunikacja tekstowa (chat)
  • Rozwiązania wideo- i tele-konferencyjne
  • Integracja z usługami powiadamiania o statusie dostępności (Presence Service)
  • Nagrywanie i archiwizacja rozmów i interakcji użytkowników
  • Współdzielenie pulpitu komputera
  • Rozwiązania do zarządzania sytuacjami kryzysowymi
  • Rozwiązania dla wirtualnego biura

Usługi w Algocloud

Przełomowe rozwiązanie Algocloud w zakresie systemów ERP pozwala na redukcję kosztów oraz czasu niezbędnego na wdrożenie oprogramowania ERP w przedsiębiorstwie. Algocloud umożliwia wybór spośród różnorakich modułów opartych o rozwiązanie Oracle JD Edwards. Przykładowe kombinacje modułów Oracle JD Edwards:

  • Finanse
  • Finanse + Zakupy + Zarządzanie Projektami
  • Finanse + Zakupy + Zarządzanie Magazynem + Sprzedaż
  • Finanse + Zakupy + Zarządzanie Magazynem + Sprzedaż + Produkcja
  • Opcje dodatkowe – CRM, Zarządzanie Aktywami

Algocloud to idealne rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw bez konieczności angażowania dużej ilości zasobów IT.

  • Dedykowany do JD Edwards pakiet Oracle E-Business Suite oraz PeopleSoft
  • Monitoring 24/7/365
  • Zarządzania update’ami i patchami
  • Bezpłatne update’y systemu
  • Wykorzystanie zaawansowanego zaplecza technologicznego Algocloud

Nowoczesne rozwiązanie Algocloud udostępnia usługi automatycznego przetwarzania danych hurtowych do postaci syntetycznej bez konieczności znacznych inwestycji.

  • Analiza dowolnych danych
  • Gotowe raporty
  • Dostęp do raportów z każdego miejsca i urządzenia

Poza klasycznymi rozwiązaniami CRM, Algocloud oferuje znaczne ulepszenia, realizujące kompleksową obsługę klienta w środowisku Contact Center lub jako część systemu ERP.

Algocloud udostępnia Systemy Zarządzaniem Dokumentami (tzw. DMS), usprawniające takie działania jak przechowywanie dokumentów i ich elektronicznych kopii oraz obsługę ścieżki obiegu dokumentów zgodnie z politykami przedsiębiorstwa. Algocloud zapewnia także integrację DMS z rozwiązaniami ERP oraz zgodność z przepisami prawa dotyczącymi przechowywania dokumentów.

Biometria głosowa (Voice Biometrics) zapewnia efektywny sposób weryfikacji i autentykacji dostępu użytkowników do systemów biznesowych na podstawie unikalnych parametrów biometrycznych głosu. Przykładowo zaimplementowana w Departamencie IT, może służyć jako automatyczny system resetowania / odzyskiwania haseł na podstawie autoryzacji głosem.

Kompletność Algocloud polega również na dostarczaniu dodatkowych usług, które pozwalają na uproszczenie i optymalizację infrastruktury IT przedsiębiorstwa:

  • Technologię i zasoby do realizacji działań odtworzeniowych (Disaster Recovery Plans)
  • Hosting serwerów
  • Hosting WEB
  • Dzierżawa wirtualnych serwerów
  • … i wiele więcej