W dniach 16/17 stycznia 2013r w Warce odbędzie się II Konferencja Algotech pod hasłem: 80% CALL CENTER UWAŻA, ŻE ŚWIADCZY WYSOKI POZIOM USŁUG, TYLKO 20% KLIENTÓW TO POTWIERDZA
II Konferencja jest organizowana wraz z partnerami Avaya, Nuance i Verint. Patronat merytoryczny konferencji objęło Forum Call Center
W agendzie spotkania m. in.:
- Najnowsze trendy Call Center
- Przykłady najnowszych projektów Algotech
- Czy wiemy o czym rozmawiają nasi konsultanci z klientami?
- Wydajność konsultantów wiemy jak zmierzyć, a co z back office?
- Dyskusje na temat rynku Call Center
- Weryfikacja głosowa
- Spotkanie z praktykami i ekspertami
Spotkanie będzie również doskonałą okazją do wymiany opinii i dyskusji z ekspertami Algotech, Avaya, Nuance, Verint i Forum Call Center.
Szczegóły spotkania i rejestracja na stronie https://rejestracja.algotech.pl/
Serdecznie zapraszamy!