15 maja 2012 w Warszawie w Teatrze Kamienica odbędzie się Avaya Forum 2012.
W agendzie spotkania m. in.:
- Jak poprawić jakość obsługi klienta poprzez połączenie mediów społecznościowych, technologii mobilnych i video w Contact Center?
- Analityka biznesowa z uwzględnieniem badania emocji
- Analizy niezależnych analityków dotyczące najnowszych trendów na rynku rozwiązań telekomunikacyjnych
- Jak uprościć funkcjonowanie sieci firmowej i umożliwić pracownikom korzystanie z mobilnych rozwiązań sieciowych?
- Wdrożenia Avaya (case studies)
- Pokazy „na żywo” rozwiązań Avaya – m. in biometria
- Zwrócimy szczególną uwagę na zagadnienia integracji różnych środowisk
Na konferencji będzie również możliwość spotkania i wymiany doświadczeń ze specjalistami Avaya i Algotech.
Szczegóły spotkania i rejestracja na stronie https://www2.avaya.com/pl/events/forum/index.asp
Serdecznie zapraszamy!